Kontrollü kullanıldığı sürece bence iyi birşey emzik, kızım kolik bir bebekti ve yenidoğanda da emme refleksi güçlü olduğu için sürekli göğüste tutmak olmuyordu. İlk hiç istemedi bende ısrarla tutsun istiyordum hem sindirime yardımcı hemde kendini rahatlatıyor. 8 çeşit emzik denedim en son phılıps avent ultra soft yumuşak emziğini tuttu ama ben sadece uyurken, uykuya dalarken veriyorum. Hem rahatlıyor hem daha kolay dalıyor. Emzik prop haline gelmediği sürece sıkıntı yok bence. Kontrollü kullanmak gerekli. Ben tavsiye ederim. Diş çıkarma döneminde de çok işe yarıyor.