Mamayı kim başladı bu önemli. Bebeğin kilo alımı iyiyse size doymuyor gibi geliyorsa başlamayın. Muhtemelen çok küçük memede çok uzun süre kalıyordur o yüzden size doymuyor gelebilir. Öncelikle bir doktora danışın derim. Mama tabiki gerekliyse başlanmalı ama gereksiz yere başlanan mama yüzünden bebeklerin memede kalış süresi azalır bu yüzden süt üretimi de azalır. Zamanla mama miktarı artarken meme miktarı azalır. Mama verdikten sonra daha rahat uyuyor diye düşünüyorsanız bu da yanlış çünkü anne sütü 2 saat içinde sindirilirken mamanın sindirimi daha zor 4 saat içinde sindirilir. Henüz yolun başındasınız. Bir emzirme hemşiresinden destek alabilirsiniz. Devlet hastanelerinde ücretsiz.