esra1993 kelebekmom bacaklarım bir anda şişmeye başlamıştı. Bir cafede otursam bı bakıyorum kalktığımda şişmiş ya da biraz yürüyünce aynı şekilde ağrılı bir şişkinlik ödem var gibi genişliyor. Kendiliğinden morarmalar oluyor. Ağrılarım oluyor. Selülit gibi bir görünümde mevcut ki üstüm aşırı ince olmasına rağmen bacaklarım biraz üstüme göre kalın
Minel-inannesi kelebekmom dahiliyede rutin tahlillerini yaptirirken soylemis doktor, nasil beslenmesi gerektigiyle alakali biraz bilgi vermis, arastirmasini önermiş. Vakumlu kosu bandi, g5 tarzi bisiler arastiriyordu ama neye karar verdi en son bilmiyorum.
dilan2431 kelebekmom bilmiyorum o kadarını şimdi kaynanama sorsam bir sürü soru sorar eşime sordum genel cerrahi dedi varis için kardioloji diyor sizi yine yanlış yönlendirmek istemem
kelebekmom esra1993 Birkaç tanesi bende de var özellikle diz kapağımın üstü ve arkası şiş ve et birikmesi var gibi.haliyle uzun süre dizim katlı duramıyorum ağrı yapıyor. Bende fizik tedaviye randevu aldım teşekkür ederim 🌸