Kesinlikle yaptırın derim daha yeni atlatmış bi anne olarak ben yaptıramamıştım imkanım yoktu bayram haftasında yakalandı virüse size verdiği eziyeti geçtim cocuk cok perişan oluyor serum yemek zorunda kalıyor vücudu tükenip boşa kilo kaybı yaşıyor o yüzden imkanınız varsa kesin yaptırın