16 aylık oğlumun son 2 köpek dişi kalmıştı.Onlar baya zorladı biberon reddi oldu bende bahaneyle gece beslenmesini kestim ama 12 gündür falan gece belirli saatler de ağlıyor sürekli diyelim 11 de kalkıyor 12 ye kadar onunla uğraşıyorum geri uyutuyorum pışpışı bırakıyorum geri başlıyor.Güç bela dalıyor sonra sabaha karşı yeniden başlıyor.Açlıktan olduğunu düşünmüyorum çünkü kalktığında kahvaltıya yapması 1 saati buluyor ve huysuz olmuyor.Köpek dişleri de patladı ama hala aynı sıkıntı devam ediyor.Bu ara aşırı bana düşkünlüğü de var.Hiç ekran vermiyorum sanırım öyle bir durumdan da oluyormuş ama hayatımız da televizyon yok.Başına gelen var mı nasıl normale döneriz veya beslenmeyi kestim alışması uzun mu sürüyor?Tecrübesi olan varsa paylaşabilirse çok memnun olurum.