Defne2323 Arkadaşlar bebegıme penısılın ıgne yapıldı yeri bacağı çok açıyor hafıfletmek ıcın ne yapmalıyım
[silindi] Defne2323 bende o iğneyi yaptırdığım da 2 gün ağrıdan oturamıyordum uyuyamıyordum. Buz koyabilirsin çünkü zonkluyor yanıyor dağılmasına yardımcı olabilir. Buz harici çok çözümü yok gibi çeken biri olarak diyeyim :( geçmiş olsun
Defne2323 Bebegım daha ıkı yaşında her ay bu ıgne yapılıyor ve antıbıytoık badecmıklerı hep doluyor dünden atesı 38.5 calpol dolven verdim düşmüyor antıbıyotıge bugün başladık ıgne bugün yapıldı dusmesı ıcın ne yapmalıyım
[silindi] Defne2323 ne için her ay bu iğneyi vuruyorlar ? Bu iğne bana ateşte yapıyordu sabaha iniyordu ateşim. Sürekli takip edin, eklem kısımlarına ılık bez koyun. Hafif ince giydirin.
Defne2323 Bademcık ıltıhabı oluyor her ay sureklı buyuzden yapıyorlar hastalığı sıddetlı gectmesın diye doktorumuz bılıyor atesını ama bu ıgne her ay yapılacak diyor yapıyoruz