Cnnsmy benim bebegiminde boyleydi sürekli isilik dendi yenidogan sivilcesi dendi ama 3 aylik olmasıyla birlikte ilk 3 ay kusmayan bebegim kusan huysuz bi bebeğe döndüve yuzu cok daha kötü oldu sürekli mizmiz eli yuzunde flan. Meğer alerjisi varmış. Atopik dermatit egzama. Yumurtaya alerjisi çıktı ama bence daha birçok besine var ve berbat durumdayız. Ne yapacağımızı şaşırdık.