32 günlük bir anneyim son zamanlarda ciddi anlamda uykusuzluk çok fazla var ama en önemlisi ve beni üzen emerken birden memeyi bırakıyor ittiriyor kendini almak istiyor ama almıyor sakinleşiyor sonra tekrar veriyorum alıyor biberon kullanmıyorum arada mama veriyorum ama Onuda kaşık biberon ile veriyorum emzik bazen gece uykuya geçmesi için veriyorum acaba diyorum emzik yüzünden mi bu Şekilde olunca çok üzülüyorum ağlıyorum 😔