goktugharun ben bir özel hastaneye gidiyordum. Her gittiğimde ufacık öksürse antibiyotik veriyorlardı ve hep mama başlayın çok zayıf vs bir sürü şey söylüyorlardı ama çocuk istemiyordu memede mutluydu. Sonra amerikan hastanesine götürmeye başladım ve doktorlar şaşırdı. Antibiyotikler hep gereksizdi ve neredeyse 1buçuk yaşından beri antibiyotik kullanmadan iyileştiriyorum. Ayrıca mamaya gerek yok dediler. Çocuk doktoru, çocuk gastrolojisi, çocuk endokrinolojisi hepsi inceledi bir çok test yapıldı sırf ben rahatlıyım diye ama hep dediler ki “ zaten minyon doğmuş, ve artış istikrarlı. Tablonun neresinde olduğu önemli değil düzenli artıyor mu o önemli. Ki her zaman düzenli artış olmaz. Kan değerleri, vitaminleri vs iyiyse kilosunu ve boyunu siz ne yaparsanız yapın değiştiremezsiniz.” O yüzden her doktor aynı pencereden bakmıyor.