twinsmomm2 sevaltenekeci 1 çay kaşığı calpol verip zıbınla ve ayağında çorap ile bırakın ne soğuk ne de sıcak olan ılık su ile eklem yerlerini silin bunu 15-20 dk kadar yapın yüzünü silmeyin bu arada
suheyla92 sevaltenekeci soguk su kesinlikle kullanmayin oda ısısından biraz daha ılık olsun sogukla bebek üşür ve vucut icten isitmaya calisacagi icin atesi dusmez. Ilik suyla eklem yerlerine bez koyun kisa sureli ve 1 cay kasigi calpol icirin eger dusmezse mutlaka doktora goturun çünkü daha cok kucuk enfeksiyon sebepliyse kendi kendinize geciremezsiniz
merveipkknn 37.5 ates degil diyorlar ama bence ates ben baya korkuyorum. Bebek kucuk aşıdan degilse ustunu soyun serinletin odayi yarim saate dusmuyorsa doktora gidin belki enfeksiyon vardir
asli08 merveipkknn benim benegim de kafası çok sıcak olcuyorhm normal cikiyor sabah annemle ablam geldi ateşli değil bu cocuk diyolsr ama kafası yanıyor bana göre