Skn233 Kızlar bir haftada Mama içmeyi kesti ya çok az içiyor napmalıyım. 400 ml 24 saatte çok az değil mi ya 🤦🏻♀️ 2 aylık tam bebeğim . Neden böyle olmuştur nasıl olacak napıcam 🙄 (anne sütü almıyor sadece mama)
Cgdm1987 Baska marka mama deneyin derim kizim aptamili cok guzel icerken, daha uygun fiyat diye bebelaca gectigimde zar zor icti, istahla icmiyordu.
Skn233 Cgdm1987 bizde aptamil kullanırken sorun yoktu sonra kabız edince mama değiştirdik holle sonra geri bebelac gold sonra geri holle . Ama şuan tekrar bi mamaya geçemeye cesaretimiz de yok çünkü kabızlığına tek iyi gelen mama bu hala kabız ama en azından yapabiliyor diğer mamalarda yapamıyordu .
Skn233 Bebekoglumata internette 6 7 kez 90 ila 150 arası içmesi gerek diyor . burdaki kızlar da hep 2 saatte bir 90 120 içiyor diyorlar yani çok az benimki onların 4 öğünü kadar 🙄
YasminAlp__ Skn233 bizde 3 buçuk aylık olduk benimki de bu aralar çok fazla içmiyor sadece mama yiyor oda 3 buçuk saatte bir bazen 90 bazen 120cc içiyor bende çok istemediği zamanlarda kucağımda ayakta dolaştırarak içirmeye çalışıyorum o zaman yiyor bi deneyin