dlrdilara sizi çok iyi anlıyorum. Emzirdiğim halde sütüm azalmıştı ve hiç anlam verememiştim. Yüzümde yaralar çıktı, dudağımda uçuk çıktı , lohusa depresyonuna girdim. Emzirme polikliniğinin abonesi oldum. Youtubedan emzirme videosu izliyordum, izlediğim yetmedi yanlış mı yapıyorum diye eşime de izlettim. En son emzirme danışmanı ile anlaştım kendisinden çok memnundum güzel ilgilendi. Düşününce aceleci davrandığımı fark ettim. Zamanla ve sık emzirerek her şey yoluna giriyor. Sütte olay arz talep meselesiymiş. Ne kadar istenirse o kadar gelirmiş bebeğiniz ayarlayacak. Atak haftasında daha çok emmek isteyecek ona göre sütünüz artacak.