melislinaa Ön dişim zaten kırıktı senelerce dolgu vardı bugün kızım dolgusunu kırdı parçası duruyor o parçayı yapıştırırlarmı yoksa baştanmı yaparlar ? Birde acile gitsem yaparmı sıramı alayım
CankizimRavzam melislinaa ne tesadüf bende bugün parkta kızımı sallarken salıncak disime çarptı ön dişim kırıldı çarşamba günü yaptırmaya gidecem.bakalim.cok ağrıyor
CankizimRavzam melislinaa ahahha ağlanacak halimize gülüyoruz ya benim sanırım arka dolguda gitti bu sabahta o ağrıyor 😂😂 Sen naptın gittin mi doktora
melislinaa beriiiiil hayır malesef küçük şehir ve 1 tane diş hastanesi var özel var tabiki ama 3 santimlik dolgu için o kadar ücret vermeye kıyamıyorum düzcede yaşıyoruz
beriiiiil melislinaa ben de boluda yaşıyorum burada hemen yapıyorlar sıra bulmak da çok kolay. Düzcede de yapıyorlar diye biliyorum sıra bulmak da kolay diye biliyorum ama emin değilim tabi
melislinaa beriiiiil vallahi düzcede o kadar zor ki sıra almak özellikle bolu dişi tercih ediyor burdakilerde çünkü asla sıra yok
melislinaa CankizimRavzam malasef sıra bulamadım erken gidip 8-9 gibi ordan sıra almayı denicektim uyanamadık yarın sabaha kaldı sıra zaten yok asla 😂 korkuyorumda bi yandan
beriiiiil melislinaa doğrudur ya düzce sistemini bilmiyorum. Ama düzceden bolu diş hastanesine gelen çok onu biliyorum
CankizimRavzam melislinaa ben randevu buldum şükür ama çok korkuyorum herşeyi yaptırdım rahimden parça bile verdim ama bu diş olayı beni acayip geriyor 😢 İnşaallah sıra bulursun canım
melislinaa beriiiiil Düzce malasef hastane ve doktor konusunda çok geride özel hastanede doğum yapamayanlar Bolu’ya gelmeyi tercih ediyor o kadar diyim size😃
CankizimRavzam melislinaa benimde öyle valla iyi bir doktora denk gelirim de İnşallah sorunsuz hallederim