gzdlgz akarailesi ben Üni baby sıvı deterjan kullanıyorum. Çok kirliyse bir kapak az kirliyse yarım kapak kullanıyorum. Bebeğim 17 aylık bizim çamaşırlarımızla yıkama taraftarı değilim.
suheyla92 akarailesi kullanmayin. Dogar iceriklere yonelin bebekler icin. Sabun tozu olur sivi deterjan olur farketmez
elifsesiz Bence de o klasik deterjanlar çok kimyasal biz Ecos3 kullanıyoruz içeriği temiz diye 🙏🏻 1 yaş olsa da ben hala ayrı yıkıyorum içim rahat ediyor valla