bulutum0163 benim kızım böyleydi banyoda morarana kadar ağlardı çığlık kıyamet.Ama iş su oyunlarına havuza denize gelince bayılıyordu.Banyoya şişme havuz aldım oyuncaklar yığdım işe yaramadı,yaz gelince annem balkonda suyla oynatırken kovaya su yapıp taşıdı 2-3 kere balkonda kafasını köpükledi yıkadı ve ondan sonra banyoda ağlamamaya başladı şimdi kendi isteyerek koşarak banyoya gidiyor artık o mu işe yaradı yoksa bi bitiş noktasımı vardı bilemem şimdi 3.5 yaşında geçen yaz çözdük daha :)