Merhaba hanımlar oğlum 6 aylık son 3 ayda 4.kez ateşlendi crp değer 37 çıktı crp yüksekliği sık sık tekrarlıyor ama bi hastalığı yoktu doktor bağışıklığına baktır dedi immünoloji doktoruna gideceğim ama böyle bi durum yaşayan var mı ? Şuan yine ateşi var kakası mukuslu ve maalesef ilaç içeremiyorum tüm şurupları kusuyor bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ?