ebruatli bişey dicem üzmek istemem ama kızım şuan hemen hemen 3.5 yaşında ve tam gaz devam ediyor maalesef… Allah sabrınıza sabr gücünüze güç versin ben bazen tükeniyorum postlarıma da bakabilirsiniz çözümü baştan alamamışım kimseyi dinlemez ağlamasına müsade ederdim ve her seferinde sinirlendin anlıyorum üzüldün haklısın diyerek duygularını anlatmaya çalışırdım ben yapamadım aman babası kızmasın ağlamasın aman etraf bağırmasına bakmasın ağlamasın aman ağlatma istediğini yap/al/ver diyenlere aldırış etmez ağlamasına izin verirdim biraz bi nebzede olsa sakinleyince sarılalım mı diye sorardım tamamen sakinleyince de duygularını söylerdim haklı olduğunu söylerdim ben geç kaldım siz kalmayın