mommother38 İyi akşamlar kızlar 7 aylık olmak üzereyiz daha 6.ay aşısı karma olamadık yokmuş ellerinde başına gelen duyan oldumu
50_ozge_50 mommother38 bizde de durum aynı 6.ay aşıları birleştireceklermiş yeni bir uygulamaya geçiliyormuş o yüzden yokmuş ellerinde