Gamszbaykus37 hastayken biz şunları yapıyoruz; hastalanmayancocuk sayfasının bi tarifi var sarımsak+bal+limon karıştırıp yediriyorum bebeğime. Yalnız bal 1 yaştan sonra veriliyor daha önce vermediyseniz dikkat edin. Muhakkak balık yedirmeye çalışıyorum hastayken özellikle bulabilirsem somon tarzı. Terletmeyecek şekilde giydiriyorum. Bir de burnunu temizliyorum, tıkanıklık durumuna göre nebülizatöre fizyolojik serum sıkıp az az burnuna çektiriyorum. Gece rahat uyusun burnu tıkanmasın diye de yarım soğana karanfil batırıp yanına koyuyorum, ev lahmacun salonu gibi kokuyor ama işe yarıyor. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin inşallah