1arasss benim kızım 4 ay 11 günlük geceleri uykusu çok iyi çok şükür. Fakat gündüz 1.5 2 saatte bir uyuyan kızım git gide uykusuzluğu uzatmaya başladı 2 gündür. Rekor 3 saatti. Dün 4 oldu. Bugün 5. Saattin sonunda uyudu😮💨 resmen şebeğe döndüm onunla oynarken. Kıyamıyorum gözümün içine bakıyor guluyo hep uyutmaya çalışırken. Sonra uyutmayida bırakıyorum 😅🥲 geçecek insallah