tugba12tugba biberon reddi var asla mama istemiyor doktor 2 ana öğün ve ara öğünler ver dedi kesinlikle yemiyor sadece öğlen meyveli yoğurt yiyor özene bözene kahvaltılar çorbalar hazırlıyorum hepsi çöp oluyor çocuk yemiyor yani çok yoruldum artık doktor kaşık maması ver dedi istemiyorum vermek ama aç kalıyor benim yaptıklarımıda yemiyor kafayı yemek üzereyim