zimzo Merhaba anneler. kızımın elindeki tırnagı batmış kestim biraz zor oldu ama tekrarlar mı bu neden battı anlamadım daha 23 günlük
kimbuannes Lokum alın ezin elinizde ince bi tabaka şeklinde o tırnağa sarın üstünü bi bezle sarın geceden geçiyor benim kızımın ayağında olmuştu inanmayarak yaptım ama işe yaradı