3 aylıgız bizde elinde tuttugum an ayaklanıyo oturma pozisyonuna getiriyo kendini uzun kalmayacak şelikde oturmasına izin veriyorum ayakları üzerine basmayı çok seviyo ana kucagında pusette falan zaten hemen hemen oturma pozisyonunda o yüzden çok sakıncalı olacagını sanmıyorum