Esra9445
Gokturkmom kızlar ben aşırı tırsak biriyim diş konusunda, ilk kez diş hekimine 30 lu yaşlarımda gittim düşünün 😂 gömülü 20′lik dişim vardı aynı şekilde arada şişip çok eziyet çıkarıyordu, çektirdim kurtuldum. Ama eğer gömülü ise diş hekimi değil de çene cerrahına yaptırın, ne olur ne olmaz. hic korkulacak bir şeyi yok, hiç acı hissedilmiyor benimki gömülü idi 6 dikiş atıldı. Ama anestezi zaten ilk bir kaç saat etkisini devam ettiriyor, çekimden sonra buz koymak çok önemli ben tüm gün buz tuttum yanağımda, yine de ertesi gün bir miktar şişlik oldu. Antibiyotik veriyorlar zaten enfeksiyon filan olmasın diye, bir de aşırı yumuşak fırçalar oluyor eczaneden onlardan alıp ilk bir kaç gün temizliğine dikkat etmek gerekiyor, majezik ağız spreyi kullanmıştım ilk bir kaç gün o da baya uyuşturuyor hissedilmiyor acı. Dikiş aldirirken de anestezik sprey sıkıp almışlardı, öyle aman aman bir acısı olmadı. Alt gömülü idi, üst normal, ikisi aynı gün çekilmesine rağmen çok kolay oldu, gömülü değilse zaten korkmaya hiç gerek yok, normal diş çekimi oluyor. Dikiş v.s. korkutuyor insanı ama kolay oluyor, korkmayın 😊🙏