Kızım 2800 civarı doğdu şuan 2 aylık kılosu 5250 gören herkes gelişmemiş diyor sütün yaramamış kayınvalidemde moralimi bozdu dün yenıdoğan bebekler böyle olur bu 2 aylık hiç alamamış gelişmemiş diyor 1 kılo almış bu ay ama onlara göre hep zayıf gelişmemiş anlamıyorum kılolu bebek sağlıklı mı demek