Merhaba 3,5 yaşında oğlum var gecikmiş dil problemi vardı 3 yaşında dil terapistine gittik bi süre devam ettik sonra gidemedik konuşuyor ama anlaşılırlık çok az sessiz harflerin çogunu yanlış söylüyor . Mizaç olarak da çekingen utangaç ve kaygılı bi çocuk psikiyatriye gittik testler yapıldı dil gecikmesi ve kaygı dışında bi sorun çıkmadı. Şu an da asıl mesele çat pat konuşuyor evde hiç çenesi susmuyor ama yabancıyla konuşmuyor dil terapistine tekrar başladık onunla da bir saat yanında biz olmadan oynuyor ama konuşmuyor evet hayır al ver diyebilir ama onları bile demiyor dil terapisti Selektif mutizm mi yoksa çekingenlik mi bilemiyorum dedi oyun terapisi psikoloğa yönlendirdi. Bu şekilde çocuğu olan var mı zamanla açılır mı