mm1 İlk kez kullanıyorum Yasmin hapı . Bebeğim 19 aylık.emziriyorum Hap kullanmaya başladığımdan beri bebeğimde ishal var. Etkisi olabilir mi ?; yaşayan oldu mu
[silindi] mm1 emzirirken sadece progesteron içeren doğum kontrol hapları kullanılabilir. Yasminin içeriği şu an sütünüzden bebeğe geçiyor. Bence çok hızlı şekilde doktora başvurun.
balikbiranne mm1 emzirirken başka yöntemle korunsanız olmuyor mu. Hani hormon var bu hapların içinde. Yazık bebeğe yapmayın. Tabii ki hap yüzünden ishal olmuş bebeğiniz
[silindi] mm1 bir yanlış anlaşılma olmuş mutlaka. Prospektüsünde de yazar zaten emzirirken kullanılamayacağı. Doktorunuz ve eczacınız bu ilaç emzirirken kullanılır diyorsa ikisini de değiştirin hatta sağlık bakanlığına bildirin
[silindi] mm1 korkmayın ama devam etmeyin en kısa sürede doktorunuza gidin artık olan olmuş çocuk doktoruna da gidin bence
mm1 balikbiranne şehir Hastanesinde aile planlamasında bi doktor onayı olduğu için kullanmaya başlamıştım.. doktora da emzirdiğimi söyledim ilk 6 ay tavsiye etmiyorum yoksa kullanabilirsin deyip bizzat hapın ismini yasmini kendi söylemişti ah nerden bilebilirim ğüvendim doktora
mm1 Şimdi aile hekimliğimizdeki ebeyle konuştum ordakilerde aynı şekilde 6. Aydan sonra kullanıldığını söyledi hanımlar