Bebeğim 7.5 aylık. Geceleri park yatakta yatıyor. Eskiden ayakta sallıyordum şimdi beşikte sallanmaya alıştı ama beşiği portatif beşik ve iki üç haftaya kalmaz sığmayacak bence. Acilen bu beşiği de bırakıp sadece park yatakta kendi kendine uyutmam lazım.
Az zamanım kaldı ne yapabilirim ve alışır mı sizce? Alıştırabilen var mı?