_mom16 Bebeği fallot tetrolojisi teşhisi konulup ameliyat olan var mı varsa süreçten bahsedermisiniz? Bebeğim için öğrenmek istiyorum
Burakgul1 _mom16 kaç aylıkken oldu damarları çok ince diyormuş doktor 10 günlük çok sevdiğim arkadaşım
_mom16 Burakgul1 biz 9.5 aylık olduk evet daha damarlar gelişmemiştir bile ameliyat olacaksa bizim doktorumuz çok iyi önerebilirim
Burakgul1 _mom16 teşekkür ederim birde Ankaradayım bu doktorlar demişki biri ben 9 ayda yapabilirim o zamana kadar ama kalbi dayanırsa demiş morardı için götürdüler daha 10 günlüktü öyle diyince arkadaşım karar veremiyor biride şimdi küçükken yaparsak masada kalabilir demiş
_mom16 Burakgul1 biz Mehmet Salih Bilal’e yaptırdık Türkiye’de tek diyebilirim harika bi insan şuan bebek kaç aylık
_mom16 Burakgul1 bizimki şükür hiç morarmadı 9.5 aylık ameliyat oldu daha çok küçük bence iyi bi doktora götürsünler dediğim gibi Mehmet Salih Bilal çok iyi tabi ücretli o da ameliyatı
_mom16 Burakgul1 rica ederim aklınıza bi soru takılırsa sorabilirsiniz en iyi ben anlarım o aileyi biz çok zor günler geçirdik
rubiyy Merhaba bebeğim 3 aylık oldu bugün , Pink fallot . Ameliyat süreciniz nasıl geçti acaba . Bizim de 8-10 kg civarı ameliyat olur dendi . Henüz morarma yaşamadık