bebek-kaya Kızlar hazırladığımız püreyi buz dolabına koyup ertesi gün kullanabilir miyiz,yaptıklarım fazla oluyor kalıyor çöpe gidiyor siz napıyorsunuz
Defne10 bebek-kaya Yaptiginiz pureyi ayri ayri kucuk kavanozlara koyun e bebekte var 200ml lik mama kavanozlari.Her seferinde bi kavanozu acip verin.Acmadiginiz kavanozlar 3gun boyumca saklanabilir.Ben de Berkay'ın esini takip ediyorum ondan gordum🙈Ozlemadasahin instagram hesabi bebegine yaptiklarini paylasiyor bakin isterseniz fikir olur😊
Havva91 Ben büyük bir kavanoz yapıyorum her sebzeden 1 er tane koysam Bile çok oluyor ağzı kapaklı şişede buz dolabında saklıyorum yedireceğim zaman bölüp ısıtıyorum bozulmuyor
bebek-kaya Defne10 evet o kavanozdan aldım ben de dışarı çıkarsam yanıma alayım dıye tamamdır bakayım teşekkür ederim