Şurubu verirken şırıngayla değil de kaşıkla verebilirsiniz şırıngıyla şurubu çekin sonra kaşığa dökün ben öyle yapmıştım Oyüzden hiç kusma yaşamadık, acil şifalar versin Rabbim biz de yatmıştık influenza için ilacı muhakkak içirin anca öyle atlatılıyor