Bir arkadaşımın kızı temmuz ayında 3 yaşına girecek tuvalet eğitimine başlayalı bir kaç gün oldu 3 gün kuralı duymuş gece bez takmamak daha çabuk alışmasına yardımcı oluyor diye biliyormuş fakat düzenli gece uykusu yok yeni yeni olmaya başladı uykusunu etkiler mi gece çişe kaldırmak bir de 15 dakikada bir tuvalete gitmesine rağmen henüz tuvalete yapmadı kaka ve çişini destek olabilecek bu süreci yaşayan var mı ?