beyazzkuguu Kızlar memleketten fazla ıspanak geldi birazını pişirdim birazını da buzluğa atmak istiyorım ama çıkarınca tadı güzel oluyor mu normal doğrayıp mı atmalıyım nasıl değerlendirebilirim
buseviim beyazzkuguu fiyatı düşürdü diye fazla fazla verdi pazarda amca bende ona sormuştum doğrayıp buzluğa atsam olur mu diye olur dedi hatta başka bir teyzede aldı oda olur olur hiç bı değişiklik olmaz dedi bende attım 😂
beyazzkuguu byrmm Rez teacherikizannesi Peri95 etkafa aybarssmom_ buseviim Zera besra11 uykusuzanne__ teşekkür ederim kızlar bende yıkıyorum şimdi atacağım çok sağolun 🤍🤍🤍🤍
teacherikizannesi beyazzkuguu bn yıkıyorum biraz kuruyunca doğrayıp atıyorum gayet güzel oluyor çıkarıp istediğim gibi kullanıyorum
byrmm beyazzkuguu ben doğrayıp attım ama yemeklik için hiç denemedim belki buzluk kokusu olur diye. Börek yapmak için koydum. Börekte koku olmuyo hemde pratik oluyo.