Kızlar 2 sorum var
Birincisi ezmiyorsanız 6 aydan sonra sizler d vitamini almaya devam ettniz mi . Günde 9 damla sen 3 damla bebek demişti hemşire verdikleri damladan kullanıyorum ama aşırı sinir yaptı bende bebeği düşünemiyorum ne. Zamana kadar aldınız siz ne zaman bıraktınız
Diğer sorumda kızım 8 aylık dişi yok 4 aydır dişleri kaşınıyor ağrıyor ve göğsümü ısırıyor nasıl başarıyor bilmiyorum. Tecrübeli olanlar bakabilir mi