Merhaba sevgili anneler
23 günlük bir bebeğim var emme konusunda sorun yaşadık çoğu kez yazdım burada. Sütümü sağıp veriyorum. Arada canı isterse silikon ile tutuyor. Pes etmiyorum surekli deniyorum. Sorum şu ki ağrısında, huzursuzluğunda emince rahatlar bebekler diyorlar. Emmeyen bebekler bu rahatlamadan yoksun mu kalıyor sizce? Emziremeyen anneler siz bu konuda neler yapıyosunuz?