Tubaakpl_
Benim oğlum da öyleydi meme olmadan asla uyumazdı uykusuzluktan bayılacağını bilse meme olmadan yatmazdı. 22 aylıkken artık karar verdim göğsüme peçete koydum onu gösterdim bak yara oldu kapattım dedim Allah’ıma şükürler olsun ki bi daha istemedi tabi bir hafta boyunca sordu durdu ama göğsümü hiç açmadan yara olmuştu ya çok acıyor dedim ve vermedim