Merhaba herkese,
Yurtdisinda yasayan annelere bir sorum olacakti. Tabii ulkeden ulkeye gore degisir fakat yurtdisinda saglik hizmetleri nasil acaba? Gercekten videolarda soylenildigi gibi ölmedigin surece mesgul etme hastaneleri gibi bir durum mu var? Oglum 13 aylik. Bende de saglik anksiyetesi var. Yurtdisina tasininca nasil olur diye dusunuyorum..