sahinozfidan
Öncelikle geçmiş olsun, atlatmış olmanıza çok sevindim . Biz doğumdan beridir 3.aya girdik hala yoğun bakımda dirençli epilepsi :( nöbetler kontrol altına alındı ama solunum düzelemedi..:(
Sizin, hastane yoğun bakım süreci vs oldu mu ? Gen testi istediler mi, solunumda sorun oldu mu? Sizi yormazsam direkt iletişim kurabilir miyiz? Gerçekten çaresizim artık süreci deneyimleyenlerden daha kıymetli bir veri kalmadı elimizde .. :(