miabel9 Kızlar merhaba. Bebeğimde cilt kuruluğu mevcut. Doktorum 2 krem önerdi. Mustela stelatopia ve bepanthol sensidaily. Hangisini alacağıma karar veremedim. Siz hangisini tercih ediyorsunuz ve memnun musunuz?
pogacayanaginannesi miabel9 bizde de cilt kuruluğu var bioderma atoderm önermişti onu kullanıyorum ben mustela iyi diyenler de var