Siz annelerinde bu maceraya katılmadan önce merak ettiklerinizi biz Eylül ayında kayıt yaptıracak olan annelerde merak ediyor anasınıfı nasıl biryer? Neler isteniyor,tuvalet konusunda kim yardımcı oluyor,eski zamanlarda sırasıyla yemek yapardı veliler hala o sistem var mı ? Lütfen sorduklarımı ve soramadıklarım hakkında ben ve benim gibi olan anneleri aydınlatırmısınız.