Bebeğim 4 ay 24 günlük. 1 buçuk ay önce sık kaka yapmaya başladı kaka testi verdik amip kisti görüldü. Antibiyotik vs kullandık geçmedi. O ay kilo alımı da 300 gram civarıydı. Alerjiden şüphelenildi ve alerji testi yaptık bir şey çıkmadı. Şuan kilo alımı durdu gibi ve ilk kez kakasında kan çıktı. Doktorumuz besin alerjisi olabilir, ama neye alerjisi var bilemeyiz şuan sadece kilo kontrolü yapalım dedi. Ve mama takviyesi de başlattı.. Ben hiçbir şekilde tatmin olmuyorum. Besin alerjisi varsa diyet yapmam gerekmez mi? Sırf bu belirsizlik yüzünden çocuğum az kilo alıyor 2 aydır ve sık kaka yapıyor. Siz olsanız naparsınız kafayı yicem. Kaç doktora gittik sadece takip edelim diyorlar.