Ays_0990 geçen hafta ayni sıkıntımız vardi.doktor ilaç ve chamber verdi. Geçti çok şükür. Burnunu açık tutun mutlaka.ve doktora götürün.bronşite çevirmesin.ellerinin ağzında olması ve salyası bizdede var 3 ay 18 günlüğüz,ay özelliği normal yani. Eline yuvarlak ortası boş,diş kaşıyıcı verin güzel oyalanıyorlar.