kkkyyysss geçen yaz kabel marka aldık bebeğim 4 aylıkti tüm yazı onunla geçirdik elbet bir klima gibi değil ama odada bir köşede çalışıyordu tüm oda serinliyordu , mutfak ta olduğumuz da mutfağa yatak odasına salona her yere taşıdık. Diğer markaları bilmiyorum ama çok çok ses çıkıyor diyemem, şimdi satıyoruz klima aldık, ama ev değiştirdiğimiz için odamıza uymadığından kaynaklı , yeni evimizin odası metrekare olarak büyük olduğu için yoksa Eminim bu sene de onu kullanmaya devam eder serinlerdik