_muzikutusuu Bebeğim 3 aylık yarım kundak yapıyordum uyurken ama artık yapmak istemiyorum. Yapmadığım zaman kendini uyandırıyor uykusu kısa sürüyor siz uykuya nasıl alıştırdınız
nesizade05 _muzikutusuu öyle öyle alışacak 3 aydan sonra kundak önerilmiyor çünkü . Ben bazen dalana kadar ellerini tutuyorum bazen alt pijamasına sokuyorum ellerini . Kundaktaki gibi rahat ve uzun uyumuyor elleriyle kendini uyandırıyor ama yapacak bişey yok
kubra55555 _muzikutusuu zamanla kendini uyandirmayi bırakır bende 3 ay yarım kundak yaptım zaten sıkı yapmıyordum kundakta durmamaya başladı bende bıraktım kundaksiz uyumaya başladı