18 aylık bebeğim ağlama krizlerine giriyor gece özellikle. Ama bugün gündüz de oldu. Bildiğiniz yarım saat kırk dk ağlıyor çocuk. Kendini yerlere atıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Varmı çocuğu böyle olan. Yoksa benim çocuğum da mı bi terslik var
Zapt edemiyorum resmen. Bende sinirleniyorum ister istemez bağırıyorum. Yardım edin lütfen 😢 geçici birşey mı bu