Biz 4 aylıkken uyku düzenine girmiştik şuan 8 aylığız iyiki o zaman başlamışım akşam 8 de odamıza geçip ışığı kapatıp loş ortam yapıyorum uyku vakti diyerek ben youtubeden uyku duası açıyorum o size kalmış istediğinizi yapmakta öyle alıştı benim kızım nazar duası veya uyku duası şeklinde ilerledim 8 de yatıp emmek için 4 saat arada ben kaldırdım yada acıkınca kendi kalktı mama meme şeklinde ilerliyoruz biz sonra sabah 7.30 8 kalkış 10 gibi tekrar uyku 11 veya 11.30 kalkış 2 de uyku 3 veya 3,30 kadar sonra 8 akşam uykusu bazen çok yorulduysa 6 da ufak kestirme yapıyorduk öyle alıştık şuan 8 aylık akşam 8 uyku geçiş geceleri kalkıyor emmek için 7.30 uyanış 10 uyku 10.30 uyanış 2 uyku 3.30 4 arası uyanış şeklinde 🧿❤️💕