Arkadaşlar merhaba gebelik sonrası Osteoporoz yaşayanlar şuan nasıl acaba ilaç tedavisi başladınız mı ilerleme nasıl, neler yapıyorsunuz. Ben doğum yapalı 7ay oldu doğum yaptıktan beri sürekli bel ağrısı, sırt ağrısı yaşamaktan çok yoruldum. Psikolojimde çok bozuldu sürekli evdeyim. Yaşayanlarla bu süreci konuşsak belki daha iyi olabilir. Tedaviyi bilen doktor da yok herkes farklı şeyler söylüyor.