Kizlar kızım 2 bucuk yaşında kendi kendine oyu kurmayı istemiyor hep ben onunla oyniyım istiyor herseydne sıkılıyor 🥹 haklida arada parka goturuyorum havalar soguk diye cikarmiyordum kendi akrañi yok cok uzuluyorum cok yakin zaman oyun atölyesine goturcegim ebeveynli olucak şekilde ama bu normalmi ya bende tekim gubetteyim zaten evimin isi yemegi temizlihi bazen birakiyorim ona vakit ayirayom doye ama olmuyor iste surkelo beni istiyor normali ne cozemedim tek basina oyin kirmasi gerekmiyormu