Minisse doktorunuzu iyi araştırın, güzel yapıyorsa yaptırın 🙈 şu an çok pahalı estetik fiyatları. Benim doktorum normalde estetiği özel hastanesinde yapıyordu, o zaman 10.000₺ demişti. Şu an 60-70’den aşağı yapan yoktur bile. Ameliyat için sıra bile yoktu. Sonra kendi instagramdan yazdı bana biri korktuğu için iptal etmiş ameliyatını istiyorsan yarın gel direkt ameliyata dedi. Ani bir kararla 1 gün sonra ameliyat oldum. 🤣