cansucaz kızlar merhaba, bebeğim bugün 6 aylık oldu. Ve bikaç gündür çişi çok yoğun idrar kokuyor. Bugün de sapsarıydı çişi. Suya nasıl ve ne kadarlık başlamalıyım? Günde kaç ml bilen var mı?
aysegulcetin cansucaz ben Ek gıdaya başlayınca, Ek gıdasını yedikten sonra biberonu veriyorum ne kadar içmek isterse o kadar içiyor ama günde 120 ml yi geçmemesine dikkat ediyorum
cansucaz seyma51 anne sütü ve mama ile besleniyor. Ek gıdaya henüz başlamadım. Çünkü istekli değil. Geçen gün havuç püresi yapıp verdim hiç yemedi normal mi? 120 ml su çok değil mi?
seyma51 cansucaz tabiki 120 ml çok. 9 aydan sonra 120 ml içmesi bekleniyor. Çay kaşığıyla verin içtiği kadar. Su isteğini sütünüzden karşılayabilir şu an